woensdag 20 februari 2008

Na 2 weken

Ik ben hier nu 2 weken, dus dacht ik: tijd voor een update. Alles is nog altijd in orde, behalve het weer, dat volledig is omgeslagen. De temperaturen vallen wel goed mee, maar ik heb gisteren de eerste regen mogen verwelkomen en een nieuwe paraplu mogen kopen.

Op het labo verloopt het goed, 2 nieuwe Erasmusstudenten aangekomen deze week, Nunzia uit Italië en Susana uit Portugal. Over mijn thesis weet ik nog altijd niet reuzeveel, ik ben nog altijd aan het lezen en mag soms mijn begeleider helpen, meer niet. Het gaat alleszins over cyclodextrines en hydrogelen, want daarover ben ik mijn inleiding aan het schrijven. Foto van mijn bureau :


Het dagelijks leven begin ik ondertussen gewoon te worden en ligt mij blijkbaar redelijk goed. Opstaan rond 9u, lunchpauze van zeker 2u en uitgaan vanaf 23u30, toch beetje anders dan in België, maar 't staat mij aan !

Vorige week woensdag was er afscheidsfeestje van een collega die naar Brazilië vertrok, twas een gezellige avond (goedkoop) met tapas, bier en veel gelach ! En elke vrijdag gaan we weg met de collega's zoals de 1e week, daarvan nog enkele foto's op mijn space. Straks feestje met de nieuwe Erasmusstudenten en dit weekend nieuwe tour door Santiago of tripje naar Coruña, verslag volgt later wel.
Hasta luego !

1 opmerking:

sarah zei

allé, 'k hoor het al:
de Spanjaarden werken bijna even hard als de Finnen :-)

'k zou zeggen: imponeer al die erasmussers dat ze een onwaarschijnlijk goed beeld krijgen van de belgen. ik probeer dat ook
haha

enjoy the ride