zondag 2 maart 2008

Het is alweer een tijd geleden sinds mijn laatste bericht, maar dat heeft zo zijn redenen. Ik had niet veel nieuws want ik ben vorige week ziek geweest. De eerste dagen ben ik thuisgebleven, daarna enkel naar het labo. Ik wou woensdag naar Erasmusfeestje gaan, maar dat ging dus niet door. Donderdag was de eerste dag dat ik redelijk gezond was en 's avonds ben ik iets gaan drinken met Susana en Julio, een Spaanse flatgenoot van Susana die weigert Engels te spreken. Gelukkig begint het begrijpen van Spaans beter en beter te gaan. Mezelf mengen in een gesprek blijft een risico.

Vrijdag zijn we dan met enkele van het labo Chinees gaan eten en dan nog uitgeweest naar allerlei bars in het oude stadsgedeelte. Het gezelschap : Jorge uit Portugal (labo), Fabio uit Brazilië (labo), Susana uit Portugal (labo), Gustavo uit Mexico (labo), Irina Koreaanse uit Oezbekistan (flatgenoot van Susana) en Ana ook Koreaanse uit Oezbekistan (vriendin van Irina).


Enkele foto's, de rest via de link :






Zaterdag was dan de grote dag van de verhuis. Ik was de week voordien intensief op zoek gegaan naar een nieuwe kamer, want de vorige stond mij niet echt meer aan. Ik heb dus iets gevonden, en ik woon er momenteel samen met Bruno uit Italië die in zijn 3e jaar farmacie zit en Javier (die nog op reis is), een 4e komt er binnenkort nog aan. De foto's ook via de link. De locatie is voor mij ideaal, alweer dicht bij de faculteit en alles wat ik nodig heb binnen korte loopafstand, dus wat moet ik nog meer.
's Avonds ben ik naar Irina geweest en zijn we iets gaan drinken met Ana, Julio, Fatima uit Mexico en Elenora uit Polen.

Deze week en volgend weekend beloven druk te worden, feestjes en gezellige avondjes beginnen zichzelf te plannen, en dit weekend hoog bezoek uit België, ook iets om naar uit te kijken, 't zal al moeilijk worden om Nederlands te spreken, want dit schrijven gebeurt al met veel fouten.

Hasta luego

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hii!
Het begint er idd zalig aan toe te gaan - maar wat zou een erasmus zijn zonder al die feestjes :-D. Hopelijk deze keer voor goed gesetteld, maar gelukkig blijft alles dicht bij huis.
Doe't goed daar en geniet van de tripjes! (toch aan te raden om es verder te gaan voor een paar daagjes via hostels ofzo)

Cheers,
John

firsthightower zei

that was me (now with account)